we zijn er! - Reisverslag uit Aalst, Nederland van henry en myriam vegchel - WaarBenJij.nu we zijn er! - Reisverslag uit Aalst, Nederland van henry en myriam vegchel - WaarBenJij.nu

we zijn er!

Door: mim

Blijf op de hoogte en volg henry en myriam

06 November 2014 | Nederland, Aalst

Hallo allemaal!
We zijn in Cambodja!
De reis is heel goed verlopen! Fijne vlucht, weinig turbulentie en het viel erg mee, leek geen 11 1/2 uur! Wat filmpjes kijken, beetje doezelen..2x lekker eten...zelfs henry vond t erg meevallen!
We zijn maandagmiddag dus vertrokken en op dinsdagochtend om n uur of 8 plaatselijke tijd geland. Even beetje geslapen in n mooi hotel met fijne bedden en om 12 uur kwamen Berry en Gerda, vrienden uit Aalst, die in Thailand wonen, ons opzoeken, wat super gezellig...heerlijk bijgekletst en samen uit eten geweest.
Die avond vroeg naar bed, we waren al ruim 30 uur wakker! Met n paar hazeslaapjes tussendoor.
De volgende dag nog n klein uurtje vliegen en rond 1 uur waren we in Siem Reap! We werden er allebei n beetje emotioneel van...dit was het dan!
Welkomstbordje van Baca Villa, welkom Henry en Myriam...geweldig,
Even de koffers naar het Side Walk hotel en...snel naar Jan en Rita!
Wat n weerzien! Jan blij met n stuk kaas uit holland en de zak dropjes!
s middags de rolstoel voor Signoon uitpakken (opgestuurd en geregeld door Stan) balen! We missen n asje van n wiel! Stan geapt, hij gaat n nieuwe regelen en opsturen, zo heeft ze er niks aan!
s avonds met 2 tuk tukjes met jan, rita, henry, 7 kinderen en ik..naar t waterfestival, n gezellige drukte, de kinderen kijken hun ogen uit! Dit feest duurt 3 dagen!
vandaag was rita, s laatste dag, dus nog even lekker samen koffie drinken bij the blue pumpkin, heel luxe met airco!
ja lieve mensen, we vermaken ons super! Liefs van ons!

• 06 November 2014 - 14:32

Yvonne:

geniet er heel erg van samen!!

• 06 November 2014 - 15:13

Monique:

Fijn dat de reis is meegevallen! Ik hoor, zie en ruik mee met je verhalen! Gr m

• 06 November 2014 - 16:18

Reino :

fijn dat jullie er zijn en nu heerlijk gaan genieten xxx

• 06 November 2014 - 16:47

Ria:

Fijn dat het zo goed gaat....heel veel plezier xx

• 06 November 2014 - 16:51

Rian En Barbara:

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen en dat de reis is meegevallen. Nu fijn genieten en veel zien groetjes

• 06 November 2014 - 16:52

Petrie:

Fijn dat de reis goed is gegaan. Geniet ze daar. Veel succes met alles. Xx

• 06 November 2014 - 18:02

Riespennings:

Hier een reactie van iesje van tante liesje zoals jullie twanny mij noemde .geweldid jullie reisverhaal te kunnen volgen geniet er van wij volgen jullie.

• 06 November 2014 - 20:56

Toon En Rieteke :

Heel mooi dat de vlucht zo goed is gegaan.
    Fijn dat ook Henri ervan geniet
    Maak er iets moois van samen
    Lieve groet Toon en Rieteke

• 06 November 2014 - 21:13

Leonie :

Geniet van de reis samen! Gr vanaf mckb

• 06 November 2014 - 21:58

Marjan Pennings:

Fijn te lezen dat het allemaal goed gegaan is .genieten nog!! Groetjes

• 06 November 2014 - 23:09

Henny Appel:

Geniet ervan

• 07 November 2014 - 14:16

Jan En Mijntje :

Genieten maar en eet je goed Henry ? Is er iets lekkers voor je .? Groetjes van ons . Xx

• 07 November 2014 - 14:20

Annie Van Hooff:

Ha Hen en Miriam ,

Wat een tripje leuk ! Geniet ervan !

• 07 November 2014 - 14:45

Inie:

Hoeveel rijst heb je al moeten eten, Hen?

• 07 November 2014 - 14:48

Ria En Robin:

Hoi samen, wat fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Ga er lekker van genieten. XX

• 07 November 2014 - 15:06

Dorine:

Fijn dat jullie een goede reis hebben gehad.Ga lekker genieten.X

• 08 November 2014 - 11:59

Anjo:

o, wat heerlijk dat jullie reis goed gegaan is, nu genieten van iedereen en alles. xxxxxx

• 10 November 2014 - 07:48

Neef Ad:

Mooi zo. Lijkt verdorie wel vakantie!

• 10 November 2014 - 19:07

Gé En Jet:

Wat een hartverwarmend welkom hebben jullie gehad bij aankomst!
    Wat jammer van die rolstoel. Maak er mooie, inspirerende weken van.